واش بتن (بلوک فرش) دایره ای قرمز

واش بتن، نوعی کف فرش بتنی ساختمان است که در زیر مجموعه‌ی بلوک فرش ها قرار می‌گیرد. واش بتن از سیمان، چسب و خرده سنگ‌های طبیعی تشکیل شده است. این محصول برای کف فرش‌ تولید می‌شود و تمام ویژگی‌های کاربردی مصالح مورد استفاده برای کف فرش نیز در آن به کار گرفته شده است. ابعاد این واش بتن های مربع شکل تولیدی کالاساخت 40cm می‌باشد که این اندازه استاندارد کف فرش‌های ساختمانی است.

واش بتن قرمز، طرحی دایره ای شکل دارد که با سنگ ریزه‌های طبیعی این طرح ایجاد شده است. این سنگ ریزه‌ها جدا‌ی از زیبایی، باعث ایجاد اصطکاک شده و مانع از لیز خوردن شخص یا ماشین هنگام حرکت روی آن می‌شود این محصول مقاومت فشاری بسیار خوبی دارد و در مقابل فشار و ضربه بسیار مقاوم است. مقاومت سایشی آن نیز بالاست و برای مکان های پررفت‌وآمد  مناسب است.

ویژگی‌های محصول:

کف فرش یکی از اصلی ترین اجزای ساختمان است. کارشناسان معتقد هستند بعد از نمای ساختمان، مهم ترین جزء ساختمان از نظر زیبایی کف فرش و کاشی است. به همین علت باید به نوع مصالح مورد استفاده در آن توجه خاصی شود. مصالح ساختمانی ای که قرار است در کف فرش ساختمان شما کار شوند، ابتدا باید مطابق سلیقه شما باشد و پس از آن باید ویژگی‌های یک کف فرش مناسب را نیز دارا باشد تا کف فرش ساختمان هم موجب زیبایی بنا شود و هم دوام و ماندگاری بالا داشته باشد.

واش بتن قرمز مخصوص کف فرش و کاشی ساختمان تولیده شده است که ویژگی‌های زیر را دارد:

ضد لغزندگی

مقاومت فشاری بالا(تحمل وزن تا 1000kg)

قیمت مناسب نسبت به دیگر محصولات

مقاومت سایشی بالا(در رفت و آمد زیاد نقوش آن از بین نمی‌رود.)

مکان مناسب:

واش بتن قرمز، برای انواع کف فرش ساختمان‌ها مناسب است که سعی شده بهترین ویژگی‌ها را دارا باشد. این محصول را می‌توان در مکان‌هایی مانند:

پارکنیگ

حیاط و بالکن

کف فرش باغ و ویلا

پیاده رو

و… اجرا کرد. این محصول در مقابل یخ زدگی مقاوم است و بارندگی زیاد نیز آسیبی به آن نمی‌رساند.

نتیجه گیری:

کف فرش(بلوک فرش) یا واش بتن قرمز، محصولی است که شما طبق سلیقه و نیاز خود می‌توانید در هر نقطه ای از ساختمان اجرا کنید و در مورد آن شما هیچ محدودیت اجرایی ندارید. قیمت این محصول در مقایسه با محصولات دیگر مانند سنگ بسیار مناسب است و شما با توجه به هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید می‌توانید این بلوک فرش را انتخاب نمایید. طرح و رنگ این واش بتن بسیار زیبا است و با اجرای آن در کنار هم و به صورت پازلی، تصویر زیبایی پدید می‌آید.

این محصول به خاطر جنس بتنی(سیمان) که دارد در مقابل یخ زدگی و بارندگی مقاوم است(سیمان واکنش بسیار جالبی نسبت به آب دارد و هرچه آب بیشتری بر روی آن بریزد محکم تر و مقاوم‌تر می‌شود.)

جنس واش بتن:

واش بتن قرمز، محصولی از جنس سیمان یا همان بتن است. سیمان استفاده شده در این محصول از نوع سیمان تیپ 5 کارخانه سیمان سپاهان اصفهان است که کیفیت بسیار بالایی دارد. همانطور که میدانید سیمان خاکستری رنگ است اما ما در گروه تولیدی کالاساخت، برای زیباتر شدن محصول و جذب سلیقه‌های مختلف، در هنگام تولید به آن رنگ صنعتی قرمز اضافه می‌کنیم تا به این رنگ دربیاید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *