واش بتن و کف پوش بتنی

واش بتن و کف پوش بتنی : اغلب مهندسان و معماران،واش بتن را بهترین کفپوش بتنی معرفی می کنند.البته واش بتن مرغوب!

 

نوع مرغوب واش بتن که با ترکیبات مهندسی شده و استاندارد،از مواد اولیه(سیمان،سنگ رودخانه،چسب بتن مرغوب،روان کننده و…) باکیفیت تولید می شود؛تحمل تغییرات دمایی،خشکی،بارش زیاد،تحمل وزن بالا و… را دارد.واش بتن های با کیفیت دچار شکستگی نمی شوند و سنگ دانه های آن جدا نمی شود.این محصول را به علت زیبایی و تعدد رنگ میتوان در طیف گسترده ای از فضاهای تفریحی،باغ ها،ویلا ها،پارک ها،فضای سبز و محوطه سازی بسیاری از مکان های تجاری و صنعتی مانند پالایشگاه ها نیز به کار برد.

 

از آنجا که واش بتن در دو نوع ویبره ای و پرسی تولید می شود،همچنین در نوع ویبره ای نیز اجناس ارزان و بی کیفیت بسیاری در بازار موجود است،توصیه می شود از تولیدکنندگان معتبر خرید نمایید.

واش بتن همان بتن شسته است که در کفسازی پارک ، حیاط ، پیاده رو ، باغ ، بام (رووف گاردن) و به طور کلی محوطه سازی محیط هایی که میخواهیم از منظر زیبا و طبیعی برخوردار باشند استفاده میگردد. واش بتون یکی از انواع کفپوش های بتنی است که بتن آن از ترکیب سیمان، سنگ دانه های معدنی با رنگ طبیعی، چسب بتن و سایر افزودنی های بتن مانند فوق روان کننده های کربوکسیلاتی در انواع طرح ونقش ها با استفاده از رنگهایی که نقاش طبیعت در آفرینش جهان از آنها استفاده نموده است ساخته شده است. واش بتن نوعی کفپوش بتنی با مقاومت فوق العاده بالا در برابر سرما و گرما و فشار است که بدلیل اصطکاک بسیار زیادی که دارد در معابر شهری و پارکها مورد استفاده قرار میگیرد. واش بتن در ابعاد مختلفی تولید میشود که معمول ترین آنها سایز60*30 میباشد. ابعاد “واش بتن” بسته به شرکت تولیدکننده آن بسیار متفاوت است اما عموماً با ضخامت 4 تا 5/4 سانتی متر و سطح رویه برجسته تولید می‌شوند که البته این سطح به‌ صورت یکنواخت و مناسب در نظر گرفته شده است. اندازه‌های این کفپوش بتنی متنوع است و در اندازه‌های 30×30، 50×50 ، 40×40 و 60×30 تولید می‌شوند و براساس سلیقه و خواست مشتریان رنگ و اندازه‌های آن قابل‌ تغییر است. همچنین متناسب با محل قرارگیری واش‌بتن، نیز می‌توان ابعاد و رنگ‌های این محصول را تغییر داد. برای مثال سنگ‌ دانه‌هایی با زمینه تیره‌ تر مناسب مکان‌های پر تردد است و زمینه‌های روشن‌ تر در داخل منازل استفاده می‌شوند. موزاییک واش بتن طرفداران زیادی دارد چرا که در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از شهرداری‌ها، پیمانکاران شهرداری‌ها و انبوه‌سازان گرفته تا مصرف‌ کنندگان شخصی در طیف مشتریان این محصول قرار می‌گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *