شایان موزاییک

شایان موزاییک


با استفاده از کاشی های آنتی باکتریال می توان بهداشت محیط را ارتقا بخشید.

کاشی های آنتی باکتریال تولیدی کاشیران نیازی به ضد عفونی کردن دوره ای ندارد و به استمرار باکتری های مضر را از بین می برد. خاصیت آنتی باکتریال این کاشی و سرامیک دائمی است و حتی در تاریکی مطلق و بدون نیاز به تابش اشعه ماورای بنفش به صورت خودکار و مستمر خاصیت میکروب کشی خود را حفظ می کند. استفاده از این کاشی ها برای دیوار و کف مراکز بهداشتی و درمانی ، بخش های مراقبت ویژه ، بخش های عفونی ، هتل ها ، مهد کودکها ، مدارس و بسیاری از مراکز دیگر که تردد در آن مراکز جریان دارد ، توصیه میشود.
کاشی های آنتی باکتریال قابل استفاده در حمام، بیمارستانها و استخرهاست و مانع از ایجاد بیوفیلم و رشد کپک ، باکتریها و قارچها می شود. علاوه بر آن نصب این محصول در استخرها، استفاده از مواد شیمیایی و ضد عفونی کننده را به حداقل می رساند؛ چراکه آب در طولانی مدت به صورت تصفیه شده و استریل باقی می ماند. گروه تحقیق، توقف رشد باکتری ها و قارچ ها، مقاوم به سایش و خوردگی، مقاوم در برابر باکتری های گرم مثبت و گرم منفی، مقاوم به مواد شوینده، عدم تغییر در میکرو ارگانیسم ها و کم بودن حساسیت و اثرات جانبی را از دیگر مزایای کاشی های آنتی باکتریال تولید شده ذکر کرد.
کاشیران با همراهی تیم متخصص و منحصر به فرد ، تولید انبوه کاشی سرامیکهای آنتی باکتریال و کاربردی شدن آن را از اماکن عفونی تا اماکن عموی و منازل با پرداخت مبلغی اندک در نظر دارد.

 

اطلاعات مشروح و موجودی کاشی سرامیکهای آنتی باکتریال بزودی در وب سایت شایان موزائیک بارگزاری میگردد.

 

نمونه جهت آزمایش در بیمارستانها با ارائه نامه از سازمانها و بیمارستانها  تقدیم میگردد. این نمونه را با انواع شویندها بشویید و به دفعات تست مجدد نمایید. تقاضا داریم در عمل کاشیران را از نتایج آزمایش ، بصورت مکتوب مطلع و به توسعه این مهم تشویق فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *