تنوع قیمتی موزاییک

تنوع قیمتی موزاییک ، موزاییک حیاطی  طرح ستاره –  کلاسیک  و سکه ای  :

تنوع قیمتی موزاییک : این نوع  موزاییک ها   به صورت بتنی تک لایه در ابعاد   40*40 سانتی متر مربع و در ضخامت 2.5 سانتی متر تولید میگردد و انواع رنگ بندی آن طوسی, قرمز و زرد میباشد . از این نوع موزاییک ها بیشتر در حیاط استفاده میگردند .

موزاییک پرسی طرح قلوه ای – موج و آجری :

موزاییک های پرسی به صورت دولایه و  در ابعاد 40*40 و 30*30 سانتی متر مربع  در ضخامت 2.5 سانتی متر تولید میگردد و دارای رنگ بندی های متنوعی  میباشد این نوع موزاییک ها از قدیم بیشتر در حیاط استفاده میگردیدند و معروف به موزاییک حیاط میباشند .

موزاییک سنگ مصنوعی( طرح لاشه ای – پروانه ساده و ترکیبی – خورشیدی و الستان ) :

موزائیک های سنگ مصنوعی  در ابعاد 40*40 سانتی متر ودر ضخامت 2.5 سانتی متر تولید میگردد و میتوان از آنها در حیاط استفاده نمود .

تنوع قیمتی موزاییک  بر اساس مدل و روش تولید و همچنین کیفیت مواد اولیه دارای تنوع بسیار زیادی میباشد که توصیه میگردد در خرید موزاییک  کیفیت موزاییک را فدای  قیمت موزاییک نکنید و همیشه از موزائیک با کیفیت استفاده نمایید.

 

تنوع قیمتی موزاییک و قیمت کفپوش بتنی در کیفیت و دوام محصول نهایی تاثیر مستقیم دارد ، هیچ ارزانی بی دلیل نیست ، بنابراین هنگام خرید محصولات بتنی ابتدا کیفیت را مد نظر قرار دهید .

کفپوش بتونی طرح پوست ماری:

این نوع  کف پوش بتنی  به صورت تک لایه در ابعاد  20*20 و 40*40 سانتی متر مربع و در ضخامت های 4,  5  و 5.5 سانتی متر تولید میگردد و انواع رنگبندی آن طوسی , فرمز و زرد میباشد  .

 کفپوش بتنی  شیاردار نابینایان :

این نوع کف پوش بتنی  به صورت تک لایه در ابعاد  20*20 و 40*40 سانتی متر مربع و در ضخامت  4 سانتی متر تولید میگردد و انواع رنگ بندی آن طوسی و زرد میباشد و میتوان از آن در حیاط استفاده نمود .

 کفپوش بتنی طرح ضربدری یا خشتی :

این محصول در ابعاد 60*30 سانتی متر مربع در ضخامت 4 سانتیمتر ودر سه رنگ طوسی و قرمز و زرد تولید میگردد .

نحوه اجرای کفپوش بتنی و موزائیک حیاطی  :

کف پوش بتونی و موزائیک حیاطی محصولی  می باشد که از سیمان , ماسه , چسب بتن و سایر افزودنی های بتن در طرح و رنگ  و ابعاد متنوعی تولید میگردد . کفپوش بتنی را  میتوان به صورت خشکه چین  و ملات خیس  اجرا کرد .

 درهنگام اجرا باید به نکات زیر توجه داشته باشیم :

1- سطح زیر کار  باید به خوبی کوبیده و متراکم شود .

 

2-از ملات سیمان و ماسه به نسبت ترکیب 1 به 3 استفاده شود.

 

3- برای ریختن دوغاب باید بین کفپوش ها 5-3 میلیمتر  فاصله در نظر گرفته شود.

 

4- از پخش دوغاب بر روی کل سطح کفپوش جلوگیری شود زیرا در صورت خشک شدن سطح زیبای کار از بین میرود.

 

5- درصورت  بندکشی  باید بین کفپوش ها 5-3 سانتی متر فاصله در نظر گرفته شود و میتوان از سنگ – سیمان – چمن و … برای پرکردن این فاصله استفاده کرد .

 

قیمت موزاییک و قیمت کفپوش بتنی در کیفیت و دوام محصول نهایی تاثیر مستقیم دارد ، هیچ ارزانی بی دلیل نیست ، بنابراین هنگام خرید محصولات بتنی ابتدا کیفیت را مد نظر قرار دهید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *