واش بتن

همان بتن شسته ای است که در کف سازی های محوطه – پارک – باغ – پیاده رو-حیاط-رمپ و … استفاده می گردد. واش بتن یکی از کفپوش های بتنی است که بتن آن از ترکیب سنگدانه های رنگی و طبیعی ، چسب بتن ، پودر سنگ ، الیاف و دیگر افزودنی های بتنی ابر روان کننده نوترال پلی کربوکسیلاتی بتن در انواع طرح ، رنگ ، نقش و ابعاد مختلف تولید می گردد.

 

۱-موزاییک واش بتن در ابعاد مختلف واش بتن چراغدار۳-کف پوش بتنی و پرسی۴ – دوردرختی۵- پله ۶ – جدول ۷ – نما ۸ – موزاییک حیاطی ۹ – موزاییک پرسی ۱۰ – جوب آب رو ۱۱ – طرح پا ۱۲ – انواع کف پوش های پازلی ۱۳ – انواع موزاییک های پلیمیری و بسیاری دیگر…

 

کفپوش بتنی ، کف پوشی با مقاومت بسیار بالا می باشد. کفپوش بتنی جزو کف پوش های مقرون به صرفه نیز محسوب می شود که در انواع ساختمان ها کاربرد دارد.

 

کفپوش بتنی نوع جدیدی از کفپوش ها هستند که هم در ساخت منازل مسکونی و هم فضا های بیرون، استفاده می شوند.کفپوش بتنی به رغم تولید سخت، کاربرد ها و مزایای فراوانی دارند که در ادامه بیش تر مورد بحث قرار خواهند گرفت.

 

کفپوش بتنی چه نوع کفپوشی است؟

کفپوش بتنی، نوعی کف پوش می باشد که از جنس بتن یعنی ترکیب سنگ آهک، سولفات کلسیم، سنگ ریزه های گرانیتی و صخره ای ساخته شده است. این نوع کف پوش ها از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و در اماکن مختلف، قابلیت استفاده دارند.

 

مزایای کفپوش بتنی

همان طور که در تعریف کفپوش بتنی اشاره شد، استحکام این نوع کفپوش ها بسیار بالا است و این یک ویژگی منحصر به فرد برای کفپوش بتنی محسوب می شود.

قابلیت جذب گرما توسط کفپوش بتنی بالا می باشد. این امر مصرف انرژی و هزینه های ناشی از آن را کاهش می دهد.

کفپوش بتنی نیاز به مراقبت چندانی ندارد.

نظافت کفپوش بتنی به راحتی انجام می شود.

تنوع در کفپوش بتنی بسیار زیاد است.

کفپوش بتنی، کف اتاق را به راحتی گرم می کند.

کفپوش بتنی در برابر عواملی چون سیل و آتش سوزی نیز مقاومت خیلی خوبی دارند و به عینه می توان برتری آن ها را نسبت به سایر کفپوش ها دید.

مقرون به صرفه بودن، را از مزایای مهم این کفپوش های با دوام، باید دانست. در شرایط اقتصادی کنونی، این ویژگی، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

ظاهر زیبایی که به محیط و مکان می دهند نیز به عنوان یک مزیت برای آن ها شناخته می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *